Vezető szerepet töltünk be az innováció terén

Nem csak követjük a trendeket, hanem mi alkotjuk őket!

Hírek, érdekességek a POS media életéről

2025. szeptember 15-től új nevünk: POS Media Hungary Kft. A változás célja, hogy összhangban legyünk nemzetközi cégcsoportunk, a POS Media Europe egységes márkanevével és a többi országban használt elnevezéssel. A POS Media Hungary többet jelent egyszerű névváltásnál – a valahová tartozást fejezi ki.
From September 15, 2025, our new name will be POS Media Hungary Kft. The purpose of this change is to align with the unified brand of our international group, POS Media Europe, and with the naming used in other countries. POS Media Hungary represents more than a simple name change – it reflects a true sense of belonging.
A Kinley üdítőitalmárka új imázsát követve a Peaktime Agency kreatív csapata ezúttal is a koktélélményt állította a shop-in-shop koncepciójának középpontjába. A budaörsi Auchan üzletben kihelyezett installáció megvalósítása produkciós csapatunk munkáját dicséri.
Óriási mérföldkőhöz értünk: elkészült az első nagyméretű digitális ShopInShopunk. A jövőben állandó szereplője lesz eszközportfóliónknak, és elérhető partnereink számára.Az installációt az új narancsízű Unicum bevezetésére készítettük, igazán innovatív élménnyel gazdagítva az eladáshelyi marketing világát.
2025 nyarán a Puskás Aréna Szoborparkjában rendezték meg a Sport- és Egészséghétvégét. Ambient és Services csapatunk szervezésével a Powerade is kitelepült az eseményre, ahol három kihívással várták az érdeklődőket.
A POS Media-nél is elindult a nyári szezon – júliusban két új raklapdekorációval indítottuk az évszakot az Auchan üzleteiben. A Törley Mionetto és a Nivea Sun displayeink vizuális koncepcióját ezúttal is tehetséges ügynökségi csapatunk, a Peaktime Agency tervezte.
Operatív csapatunk, illetve ügynökségünk, a Peaktime Agency közös sikere a különleges, barokk hatású shop-in-shop, amelyet a Kinley Purple számára készítettünk. Az installáció a maglódi Auchanban lepte meg a vásárlókat.
Rendkívüli elismeréssel zárult a POS Media instore csapata és a Peaktime ügynökség számára a Shop! POPAI Global Awards: a magyar fejlesztésű Gösser Beer Spritz display két kategóriában is elnyerte a világbajnoki címet a nemzetközi versenyen. A dupla aranyéremmel jutalmazott pályamunkát a Heineken számára készítettük.
A POS Media-nél ismét közösen ünnepelhetett instore csapatunk és kreatív ügynökségünk, a Peaktime Agency: április 10-én három dobogós helyezéssel és két különdíjjal tértünk haza az „Év Promóciója 2025” verseny díjátadójáról.
A Coca-Cola Kinley márkája számára egy igazán látványos installációt készítettünk a november-decemberi időszakra, amely teljes egészében POS Media és Peaktime tervezés és gyártás volt. A Kinley koktélpult két budapesti plázában, a Mammutban és az Árkádban várta a vásárlókat.
A POPAI Awards-on évről évre versenybe szállunk néhány kreatív megvalósítással, és a siker 2024-ben sem maradt el. A 15. POPAI Awards-ról két első és két második helyezéssel tértünk haza.
Mindig nagyon örülünk a lehetőségnek, amikor valami igazán kreatívat alkothatunk.
A 2024-es SHOWROOM szakmai versenyén kicsit módosítottunk a korábbi szabályokon. Ebben az évben a pályamunkák elsődleges és másodlagos kihelyezések kategóriában indultak, és átadtuk a Peaktime Kreatív Ügynökség különdíját is.
Az öt napos eseményen látványos és egyedi instore és plaza megoldásokkal vártuk partnereinket, amelyek mindenkit lenyűgöznek. A látogatók idén már két kategóriában is szavazhatnak: elsődleges és másodlagos installációk közül választhatták ki a kedvencüket. Emellett kreatív ügynökségünk, a Peaktime különdíjat is átadott.
Mindig fontos mérföldkő, amikor egy új eszközt vagy installációt először használunk.
A tavasztól őszig tartó időszak a bicilight szezonja. Legutóbb Balatonkenesén és környékén jártak az eszközeink, több napon keresztül tartott a promóció, a SPAR online shopjának a kampánya.
Tombol a nyár, a strandokon teltház, ami tökéletes ahhoz, hogy befogadó állapotban érjük el a célcsoportunkat. Az OOH eszközeink közül igen népszerűek a strand megjelenések.
Különleges programban volt része néhány kollégánknak. A Papírsárkány Gyermekalapítvánnyal közösen a Csodák Palotájába látogattak el.
Kollégáink közül néhányan részt vettek a Papírsárkány Alapítvány szervezésében egy baba-mama otthon felújításában. Feladataik között szerepelt festés, kertrendezés, kerítésfestés, dekorálás.
Az ülőmunka hátrányaival mindannyian tisztában vagyunk, ezért igyekszünk lazítani és sportolni, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a mindennapokban. Cégünknél többféle mozgásformára is lehetőség van.
Nagy öröm számunkra kreatív ügynökségünk, a Peaktime sikere! Munkatársaink a Kreatív CMA-Influ versenyen a 'ValMar King szendvicsek a Burger Kingben' kampányukkal bronz díjat nyertek az influ/integrált megoldások kategóriában.
A workshop szakmai programja tele volt olyan inspiráló előadásokkal és esettanulmányokkal, amelyek segítettek még mélyebben megérteni a különböző generációk hatékony megszólítását. Kollégáink bemutatták új eladáshelyi eszközünket a GloMo-t, és átadták a résztvevőknek az inspiráló Lookbook 2024 kiadványt is.
Tavalyi nagy sikerű rendezvényünk után ismét visszatérünk a Novotel Budapest Danube helyszínére, idén már egy egész napos szakmai programmal készülünk ügyfeleinknek.
A sikeres rendezvényünk méltó befejezésének és a szakmai verseny eredményhirdetésének a Symbol Budapest adott otthont, ahol egy jó hangulatú gálavacsora, majd koncert koronázta meg a mögöttünk lévő napokat.
Rendezvényünk népszerű programja volt a szakmai verseny 2023-ban is, ahol partnereink kiélhették kreativitásukat, és formabontó POS eszközökkel nevezhettek.
Elmondhatjuk, hogy lassan hagyományt teremtünk a SPAR SHOWROOM rendezvényünkkel.
Évről évre többet teszünk a környezettudatos működés érdekében, egyre nagyobb figyelmet fordítunk a fenntarthatóságra és a szelektív hulladékgazdálkodásra is.
A POS Influencer csapat a legújabb Burger King kampányának keretében ellátogatott az étteremlánc debreceni éttermének megnyitójára, ahol személyesen is nyomon követhette a TheVR influencer csapat munkáját.
A POS Creative azzal a céllal jött létre, hogy a point of sale marketing világában a több évtizedes tapasztalatunkat kamatoztatva, még átfogóbb, komplexebb és valóban kreatív megoldásokkal támogassuk ügyfeleink kommunikációs céljait.
Cégünk 2016 óta a SPAR Magyarország Kft. hivatalos, kizárólagos INSTORE reklámfelület értékesítő partnere.

Kreatív ötleteink és funkcionális megoldásaink vannak az Ön termékéhez. Ismerjen meg minket!