Aranyérmet nyert a Bumbu-HavanaClub Shop in Shop

A POS Media Hungary a Bumbu-HavanaClub Shop in Shop installációja nyerte az Év Displaye 2025 elismerést a POPAI Awards versenyen.

POPAI Awards: Év Displaye 2025

2025. november 27-én rendezték meg a POPAI Awards POP trade marketing verseny idei évi díjátadóját. A POS Media Hungary a hat nevezése közül a Bumbu-HavanaClub Shop in Shop nemcsak aranyérmes lett a tartós installáció kategóriában, de elnyerte az Év Displaye 2025 elismerést is.

A POS Media Hungary kreatív csapata, a Peaktime Agency által tervezett Bumbu-HavanaClub ShopInShop 2025 nyarán készült, és az Auchan üzleteiben került kihelyezésre. A két oldalú, körbejárható installáció már a kampány idején is különlegességnek számított, ugyanis nemcsak két rum márkát, de koncepciójában két hasonló, mégis eltérő világot egyesített. 

Bumbu márka oldalán a fekete-arany színvilág és a trópusi motívumok révén karibi hangulatú atmoszféra jelenik meg, mely megidézi a kalózok és elásott kincsesládák legendáit. A kivitelezéssel tovább fokoztuk az élményt: a rétegek egymásra helyezésével egy igazán különleges 3D hatású látványt hoztunk létre.

HavanaClub brandhez már kubai vibe és bodega-stílus társult, és olyan retró kiegészítők is felfedezhetőek az installációban, mint egy klasszikus pénztárgép, egy rádió vagy egy ventillátor. A teret koptatott fafelületekkel és vintage dekorral tettük igazán autentikussá.

Köszönjük mindenkinek, akik hozzájárultak ehhez a fantasztikus sikerhez!

LinkedIn posztot ITT olvashatod.

 

POPAI Awards: Év Displaye 2025

Európában vezető szerepet töltünk be az eladáshelyi marketing területén. Hatékony kampányokat készítünk terméke számára.

Kapcsolat